Niemand zit te wachten op een lange levertijd. Wij begrijpen dat en doen dan ook ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren!

 

Verzenden

Bestellingen die op een werkdag voor 15.00 uur worden besteld én betaald, worden diezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 15.00 uur, in het weekend of op een feestdag worden besteld en betaald, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

 

Wij werken samen met DHL. Hier hebben we tot dusver de beste ervaringen mee. Het kan zijn dat we soms gebruik zullen maken van een ander postorderbedrijf. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren bij een eventuele storing bij DHL. Ten alle tijden houden wij je op de hoogte met welk postorderbedrijf je pakket geleverd zal worden.

 

Het overgrote deel van de bestellingen in Nederland wordt de eerstvolgende werkdag geleverd. Naar België levert DHL over het algemeen in twee werkdagen.


Vanwege de toegenomen druk op de postorderbedrijven oa vanwege Corona, vragen wij om uw begrip bij eventuele vertragingen. Zéker rondom bijzondere en/of feestdagen. 

 

Verzendkosten

Bestellingen vanaf 70 euro worden gratis verzonden. Alle bestellingen in Nederland onder de 70 euro zijn exclusief 5 euro verzendkosten. In België zijn de verzendkosten 9 euro voor bestellingen onder de 70 euro. Bij het afrekenen wordt dit allemaal automatisch voor je berekend. Zo zie je binnen een handomdraai wat je kunt verwachten.

 

Retourneren

Je kunt alle producten binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Dit geldt natuurlijk alleen wanneer er geen gebruikerssporen te zien zijn en er geen beschadigingen te vinden zijn.

 

Helaas is retourneren niet gratis. Waarom niet? Omdat wij van onze gewaardeerde en waardevolle klanten verwachten dat zij een bestelling met bewustzijn plaatsen en dus een weloverwogen keuze maken. Onnodige retouren hebben een negatieve impact op ons milieu. Dit willen wij zodoende graag tot een minimum beperken. 

 

Wil je een product retourneren? Dan kan dit als volgt:

 
1. Stuur ons een e-mail via info@flowinmotionyoga.nl en vermeld in je email dat je een retour wilt aanmelden.  
2. Je ontvangt van ons een retourformulier.
3. Vul deze correct in en pak deze samen met het volledige product in. Gebruik hiervoor een stevige verpakking.
4. Frankeer het pakket online (koop een verzendzegel online) of ga naar een servicepunt en laat je pakket daar frankeren.
5. Als je online frankeert, hoef je daarna alleen nog maar je pakket af te geven bij een servicepunt. 
6. Als je bij een servicepunt je pakket wilt laten frankeren, controleer dan eerst of dit mogelijk is op gekozen locatie. Zo ja, maak dan een etiket met het retouradres duidelijk erop vermeld, breng je pakket weg en reken bij het servicepunt af.
 
Het retouradres waar je je pakket naar mag sturen is:
 
Flowinmotionyoga.nl 
Crommen Camp 23
4161AW Heukelum
Nederland
 
LET OP! Wij controleren onze retourzendingen zorgvuldig. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt, beschadigd of gebruikerssporen vertonen, kunnen wij helaas niet crediteren.
 
LET OP! Zorg bij het plakken van je verzendetiket op de doos dat er geen plakband of tape over de streepjescode komt. 
 
LET OP! Verzend altijd met track en trace. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor de verzending! 
 

Ruilen

Mocht je een product willen ruilen dan kun je hetgeen wat je niet wilt houden terugsturen naar ons. Vervolgens plaats je een nieuwe bestelling met het product die je wél wilt. 

 

Terugbetaling Retour

Wij streven er naar om binnen 7 werkdagen na ontvangst jouw bestelling te crediteren. 

 

Heb je vragen? 

Lees dan eerst de pagina veelgestelde vragen. Hier hebben wij de meest voorkomende vragen speciaal voor jou op een rijtje gezet. Mocht je er desondanks toch niet uitkomen en/of staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!