Het zou heel goed kunnen dat je vragen hebt. We hebben daarom de meest voorkomende vragen voor je op een rijtje gezet.

 

Mocht je vraag er niet tussen staan kun je ons natuurlijk altijd een berichtje sturen. We staan graag klaar voor je!

 

Bestellen

Na het afronden van je bestelling krijg je van ons een bevestigingsmail. Deze mail kan ook in je ongewenste mail of spam terecht komen.

 

Weet je zeker dat je geen mail hebt ontvangen? Dan kan het zijn dat je een verkeerd emailadres hebt ingevuld of dat je bestelling toch niet goed is afgerond. Neem dan contact met ons op en dan zullen wij kijken waar het mis is gegaan.

 

Mocht de bevestigingsmail in je spambox of bij je ongewenste mail terecht gekomen zijn, vergeet dan niet om de mail als veilige afzender te markeren zodat je verdere belangrijke informatie betreft jouw bestelling(en) niet mist! 

Nee hoor, je moet uiteraard niets! Je kunt ook gewoon als gast een bestelling maken. Dit is geen probleem!

 

Een account aanmaken kan echter wél erg praktisch zijn! Zo kun je bijvoorbeeld in je account snel en gemakkelijk alle informatie vinden over je (lopende) bestellingen en eventuele eerdere bestellingen. 

 

Daarnaast kan het erg handig zijn voor het maken van eventuele vervolg bestellingen. Op deze manier hoef je dan niet al je gegevens opnieuw in te voeren.

Mocht je na het plaatsen van de bestelling erachter komen dat je iets wilt veranderen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. 

Mocht een product uitverkocht zijn, neem dan even contact met ons op. 

 

Wellicht wordt het product vernieuwd, wordt het product zo spoedig mogelijk weer aangevuld of gaat het desbetreffende product uit het assortiment. 

 

Je bent altijd vrij om het aan ons te vragen!

Natuurlijk! Mocht je een grote bestelling hebben, neem dan even contact met ons op. 

Betalen

Wij werken samen met Mollie. Dit is een veelgebruikte betalingsprovider die veilig en gemakkelijk online betalen mogelijk maakt. 
 
Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan: 
 

iDEAL – online betaalmiddel waarmee je kunt betalen via je eigen (Nederlandse) bank

Visa - creditcard
MasterCard – creditcard
Maestro - creditcard
PayPal - wereldwijd onlinebetaalsysteem

Mocht je bij ons een account hebben kun je de zojuist gemaakte bestelling opzoeken en opnieuw betalen. Mocht dit wederom niet lukken zou je een andere betaalmethode kunnen overwegen.

 

Heb je geen account bij ons? Plaats de bestelling dan opnieuw. Eventueel met een andere betaaloptie.

 

Maak je geen zorgen over eventuele dubbele betalingen. We hebben dit nog nooit gehad en mocht het wél gebeuren, storten we het volledige bedrag uiteraard terug op je rekening! 

Ja, de getoonde prijzen zijn inclusief BTW. 

Verzending

Bestellingen die op een werkdag voor 15.00 uur worden besteld én betaald, worden diezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 15.00 uur, in het weekend of op een feestdag worden besteld en betaald, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

 

Het overgrote deel van de bestellingen in Nederland wordt de eerstvolgende werkdag geleverd door DHL. Naar België levert DHL over het algemeen in twee werkdagen. 

 

Vanwege de toegenomen druk op de postorderbedrijven oa vanwege Corona, vragen wij om uw begrip bij eventuele vertragingen. Zéker rondom bijzondere en/of feestdagen. 

Wij werken samen met DHL. Hier hebben wij tot dusver de beste ervaringen mee. 

 

Het kan voorkomen dat we soms gebruik zullen maken van een ander postorderbedrijf. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren bij een eventuele storing bij DHL.

 

Ten alle tijden houden wij je op de hoogte met welk postorderbedrijf je pakket geleverd zal worden.

Ja, dit is zeker mogelijk. 

 

Wanneer je je keuze hebt gemaakt en je naar afrekenen gaat, kun je aangeven of je de bestelling op het factuuradres wilt laten leveren of op een ander adres (bijv. een werkadres).

 

Je kunt dan eventueel ook nog aanvullende bestelnotities noteren over de gewenste levering. Vervolgens kun je je bestelling afronden. 

Bestellingen van 70 euro en daarboven worden gratis verzonden. 

 

Alle bestellingen in Nederland onder de 70 euro zijn exclusief 5 euro verzendkosten. En alle bestellingen onder de 70 euro in België zijn exclusief 9 euro verzendkosten. 

 

Bij het afrekenen wordt dit allemaal automatisch voor je berekend. Zo kun je binnen een handomdraai zien waar je aan toe bent.  

Afhankelijk van het postorderbedrijf wordt jouw pakket doorgaans één keer thuis aangeboden. Vervolgens zal het pakket óf bij de buren worden aangeboden óf mee terug worden genomen en geleverd bij een servicepunt dichtbij jouw thuis adres. 

 

Je krijgt ten alle tijden bericht over een poging tot levering, een aflevering bij de buren of een aflevering bij een servicepunt. 

Is jouw bestelling niet in goede orde ontvangen? Geen paniek! Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we tot een oplossing kunnen komen. 

 

Wij vragen bij beschadiging van een product altijd een duidelijke foto toe te voegen zodat wij zo snel mogelijk over kunnen gaan tot beoordeling.

 

Stuur ons dus een email inclusief duidelijke foto's van het beschadigde product.  

Na het plaatsen van een bestelling sturen wij onze klanten altijd een track&trace code indien de zending met pakketdienst verstuurd wordt. Hiermee kun je je pakketje ten alle tijden volgen.

 

Heb je na 5 dagen nog steeds niks ontvangen? En geeft de Track & Trace code je ook geen duidelijkheid?

 

Neem dan contact met ons op en wij helpen je met alle liefde verder.  

Retourneren

Je kunt alle producten binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Dit geldt alleen wanneer er geen gebruikerssporen te zien zijn en er geen beschadigingen zijn.

 

Wil je een product retourneren? Dan kan dit als volgt:

 

1. Stuur ons een e-mail via info@flowinmotionyoga.nl en vermeld in je email dat je een retour wilt aanmelden.  

2. Je ontvangt van ons een retourformulier.

3. Vul deze correct in en stuur deze samen met het volledige product, in een stevige verpakking, naar onderstaand adres.

 

Flowinmotionyoga.nl 

Crommen Camp 23

4161AW Heukelum

Nederland

 

(Hoe je een pakket snel en gemakkelijk frankeert lees je in een volgende veelgestelde vraag)

 

LET OP! Wij controleren onze retourzendingen zorgvuldig. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt, beschadigd of gebruikt zijn,  kunnen wij helaas niet crediteren.

Ja, helaas is retourneren niet gratis.

 

Wij verwachten van onze gewaardeerde en waardevolle klanten dat zij een bestelling met bewustzijn plaatsen en dus een weloverwogen keuze maken.

 

Onnodige retouren hebben een negatieve impact op ons milieu. Dit willen wij zodoende graag tot een minimum beperken. 

Dit kan heel snel, simpel en gemakkelijk! Je kunt dit online doen of bij een fysiek servicepunt.

 

ONLINE

1. Kies je vervoerder en ga naar hun website.

2. Zoek naar de optie om een pakket te versturen en vul alle gevraagde gegevens in.

3. Print en plak de zegel. Zorg ervoor dat er geen plakband of tape over de streepjescode komt!

4. Breng je pakket weg naar bijbehorend servicepunt. (Je hoeft niet meer te betalen, alleen je pakket af te geven)

 

FYSIEK SERVICEPUNT

1. Typ/schrijf het retouradres op een papiertje, print, plak op de doos. Zorg ervoor dat er geen plakband of tape over de streepjescode heen komt.

2. Ga naar een servicepunt naar keuze.

3. Laat frankeren.

4. Betaal voor je pakket.

 

LET OP! Zorg voor een stevige doos en duidelijke zegel. Jij bent verantwoordelijk voor de zending! Verzend daarom ook altijd met een Track & Trace code. 

Nee, dit hoeft niet. Je bent vrij om je vervoerder zelf te kiezen.

 

Let wel op dat jij verantwoordelijk bent voor je zending. Verstuur dus altijd met Track & Trace om je pakket te kunnen traceren. 

Stuur de artikelen die je niet wilt houden samen met het correct ingevulde retourformulier aan ons terug (Lees: Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe moet dit?) Vervolgens plaats je een nieuwe bestelling met het product waarvoor je wilt ruilen.

 

Zodra de betaling voor je nieuwe bestelling binnen is, zal deze via de gebruikelijke voorwaarden naar je verzonden worden.  

 

Zodra je retourzending bij ons binnen is, wordt het bedrag van de teruggestuurde artikelen binnen 7 werkdagen aan je terugbetaald.

Wij streven er naar om binnen 7 werkdagen het gehele product te crediteren. Dit is dus exclusief de kosten voor de verzending. 

Na ontvangst van de retour betalen wij jou binnen 7 werkdagen het volledige bedrag terug. Dit is exclusief de verzendkosten. Helaas, kan dit soms wat vertraging oplopen door omstandigheden. 

 

Mocht het onverhoopt voorkomen dat je nog niets van ons hebt vernomen 7 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde pakket, neem dan contact met ons op. Wij lossen dit dan zo spoedig mogelijk voor je op. 

Kortingscodes

Gefeliciteerd met je kortingscode! 

 

Gebruik maken van onze kortingsbonnen werkt als volgt: 

 

1. Vul je winkelmandje en ga naar afrekenen. 

2. Boven je factuurgegevens en verzendadres staat een melding met 'heb je een kortingsbon? Je kunt op de groene link 'klik hier om je code in te vullen' klikken.

3. Vul je kortingscode in en ga verder met bestellen. 

Onze kortingscodes zijn meestal 3 maanden geldig indien anders vermeld. 

 

Mocht er iets niet werken, neem dan gerust contact met ons op. 

Het kan zijn dat er bepaalde artikelen zijn uitgesloten van de kortingsactie. 

Ook, als een artikel al afgeprijst is kan hier geen kortingscode voor gebruikt worden.

 

Zo kan het dus zijn dat de korting over een gedeelte van het totaalbedrag wordt berekend en dus anders uitvalt dan jij had gedacht. 

Het kan zijn dat er bepaalde artikelen zijn uitgesloten van de kortingsactie. Of misschien is het artikel al afgeprijst en kan er hierdoor helaas geen kortingscode meer voor gebruikt worden. Het kan ook zijn dat je code inmiddels verlopen is. 

 

Zijn bovenstaande voorwaarden niet van toepassing op jouw situatie en werkt de kortingscode alsnog niet? Neem dan contact met ons op!